Koulutukset työyhteisöille ja muille organisaatioille

Koulutukset suunnitellaan vastaamaan työpaikan todellisiin tilanteisiin. Yritetään puhua täsmälleen oikeista asioista. Vaikeat asiat ja virheet ovat työpaikkojen oppimisprosesseja. Työyhteisön ongelmat ovat usein rakenteellisia, ja ne kannattaa ratkoa sellaisena.

Koulutus alkaa pienimuotoisella luennolla, joka muuttuu keskusteluksi. Vertaamme yhteisön periaatteita käytännön toteutuksiin, ihmettelemme ristiriitoja ja ratkomme niitä. Ikävästi toimivat ihmiset ovat yleensä ihmisiä, joilla ei ole käytössään parempia keinoja, ja me etsimme niitä parempia keinoja työnjaon muuttamisesta pelisääntöjen ja kielenkäytön parantamiseen. Monet ongelmat ratkeavat perustehtävää, pelisääntöjä, vastuualueita ja asiakkaiden tarpeita jäsentämällä.

Jaamme pitkän matkan lyhyempiin matkoihin ja tarvittaessa vaikka yksittäisiin askeliin.  Harjoittelemme uusia tapoja toimia, jotta niistä tulee vanhoja ja tuttuja.

Asiakaspalvelukoulutus

Onko sinulla VAATIVIA JA TUNTEITA HERÄTTÄVIÄ ASIAKKAITA? Vaikka monet asiakkaat ovat mukavia ja kohteliaita, työntekijät kohtaavat nykyään usein myös aggressiivisia tai kohtuuttoman vaativia asiakkaita. Työntekijää ei yleensä ole koulutettu näiden asiakkaiden kohtaamiseen. Hyötyisitkö esimerkkitilanteiden erittelystä ja koulutuksesta?

Tervehenkinen työyhteisö -koulutus

TYÖYHTEISÖ ei aina pysy rauhallisesti kiinni työssään, vaan työnjako ja säännöt tai vaikkapa ihmisten keskinäiset suhteet tulevat tärkeämmäksi kuin itse työ. Yhteisö voi valua pois ydintyöstään. Tällöin työyhteisö voi hyötyä yhteisön kehittämisestä. Kiinnostaako?

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.